משרד החוץ מגיב בתקיפות לנשיא הטורקי: "טרור מתועב"

שלמה ריזל No Comments on משרד החוץ מגיב בתקיפות לנשיא הטורקי: "טרור מתועב"

משרד החוץ: "דוחים בשאט נפש את דבריו החמורים של נשיא טורקיה. גם הניסיון של נשיא טורקיה להגן על ארגון הטרור ודברי ההסתה שלו לא ישנו את מחזות הזוועה שכל העולם ראה ואת עובדה החד משמעית: חמאס=דאעש"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד החוץ הישראל מגנה בחריפות את דבריו של נשיא טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן שאמר הבוקר (רביעי), על רקע הטבח המחריד שביצעו רוצחי החמאס בתושבי ישראל, כי "חמאס אינו ארגון טרור".

"ישראל דוחה בשאט נפש את דבריו החמורים של נשיא טורקיה על ארגון הטרור חמאס", כתב דובר משרד החוץ, ליאור חייט. "‏החמאס הוא ארגון טרור מתועב הגרוע מדעאש שרוצח באכזריות ובכוונה תחילה תינוקות, ילדים, נשים וזקנים, לוקח אזרחים כבני ערובה ומשתמש בבני עמו כמגנים אנושיים.

עוד הוסיפו: "‏גם הניסיון של נשיא טורקיה להגן על ארגון הטרור ודברי ההסתה שלו לא ישנו את מחזות הזוועה שכל העולם ראה ואת עובדה החד משמעית: חמאס=דעאש".

כזכור, הבוקר אמר הנשיא הטורקי כי "חמאס אינו ארגון טרור, אלא תנועת שחרור הנלחמת למען הפלסטינים ואדמתם". עוד אמר המנהיג האנטישמי על התנהלות מדינות המערב כי "המדינות שתומכות בישראל אולי חייבות לה משהו, אך טורקיה אינה חייבת לה דבר. חמאס אינו ארגון טרור. לא אגיע לישראל כפי שתוכנן, בעוד היא מנצלת את כוונותיה הטובות של טורקיה".



0 תגובות